Wednesday 20 June 2007

Dari meja pengarang

ada ke.. ada org tu ckp my blog I ni macam tulisan 'dari meja pengarang'

macam bosan je kan? :))

sebab dia cakap semua mende yang I nak tulis…semua mende I nak include.

ey tak semua la I include..kalau I include semua mendeeeeer.... nanti ada org tak senang duduk :D

i just want to say that, i just wrote what came to my mind (approved for public viewing :p) the moment i started typing. one thing triggers another. so in the end, i have this train of thoughts (mostly useless anyway) and i just put them to words.

and i only proof-read once. hahaha. itu pun nak cek kalau ada grammatical error je.

thats why some of you notice that sometimes my title have nothing to do with the contents in my entries. short-attention span? maybe. too many things on my mind? could be true also. digressions? yes also.

and why am i explaining this? entah. just feel like it.

5 comments:

Kelar the chubbies said...

Isshh..dh kitanya blog..suka kita lar nk tulih camna kan...next time, bitau org yg comment tuh...klu kureng/tk suka/tk gumbira baca blog nih, tolong tutup mata...kihkihkihkih...bley gitu??

Syiera said...

wokeh!! informed that particular person already ..soh dia bc my comments.

Mummy Ina said...

kak cakap kat orang tu kak..
"blog aku, sekati aku lah woi!" hehehe..

kak, apa ko cakap kak? aku pun tak paham.. ayoyo........ hehehe.. lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Syiera said...

baca ajerlah...no harm done...he..he..he

suriani said...

layannnnnn....