Wednesday 26 August 2009

Tak suka laaa....:(


Saya tak tahula nak kata apa kali ni.

Nak kata tak nak buat, dia bos saya. Kalau saya buat orang ingat saya tak puasa.
End up buat jugakla dengan hati yang amat berat ni.
Malu pun ada...manusia2 sekeliling memandang saya lain macam ajer.
Yelah...bulan2 puasa ni naik tingkat 15 amik coffee.
Bukan saya punya, tp bos saya punya.
Semerbak harumla bau coffee tu.
Nasib baikla saya masih boleh tahan nafsu saya ni, kalau tak dah lama saya telan coffee ni.

Saya tak fahamla hati dan perasaan bangsa depa ni. Hati batu ke?...kayu ke?...tak tahu erti hormat pada kaum yang sedang berpuasa!!

TSK!!!!

9 comments:

iza said...

sabar je la iera..dugaan suma tue...geram mmg la geram kan...

Syiera said...

Tengah sabarla nih iza..
Kalau tak i buat bodoh aje..biar aje mug dia kt meja i, buat dunno aje..:(

zie said...

sabar ira....sabar....kalau u tak tahan sgt - u explain la kat bos ira tuh...i's sure she can understand...kalau tak bagi rate 360 feedback yang buruk2x kat die....ha ha ha....

suriani said...

ada je orang rupa ini..

Syiera said...

Zie,

Heemm...dia bukan budak kecik lagi,seumur hidup dia tau bulan puasa semua orang islam berpuasa..tp tak reti2 jugak..:(

Umi ameer,

Adaaaa...adaaa....depa ni tak sekolah..sebab tu depa tak tau hormat.

Ibu kami said...

mmg benci buat keje yg camtu, tak suka tapi terpaksa jugak buat.. hishhh..

Syiera said...

Haaiihhh ibu kami, mcm senasib ajek kita ni :) :D

♥Pu3ImaŊeisyÆ♥ said...

Sabaq sayang... Yang penting allah tahu niat sayang. Apa yang ada dalam hati sayang. Biaqlah orang sekeliling nak tengok sampai keluaq bijik mata, nak sok sek sok sek... asalkan nawaitu kita tetap satu. Nak buat lagu mana. Kekadang hak pandai-pandai ni sebenaqnya bingai dalam sesetengah hal... sabaq na...

Syiera said...

Terima kasih Buah Cintaku kerana memahami. Tengah sabaqla ni..:(