Thursday 29 November 2012

Tengok sunset


Salam to all my dear friends and family.

Petang-petang redup ni best tengok sunset kan..

Tempat ni dipanggil The Ridge-Teja by the Sea.  Location vise, bagi yang tak biasa tu (macam saya)..sila biasa-biasakan diri dengan google maps yea.. Tapi hari tu my beloved bro yang bring us there.  Nak harap saya pegi sana...minta maafla banyak-banyak memang saya tak reti langsung and tak tau pun kewujudan tempat ni..heh..heh..heh.  


Okey, kalau tak salah pemerhatian saya..situated just next to Jeti Batu Musang yang menyediakan perkhidmatan bot ke Pulau Aman.  Pulau Aman ni perkampungan nelayan dulunya...skrg dah jadi pusat pelancongan.  Saya pun tak pernah pegi..insyaAllah umur panjang bole naik bot g sana plak.

Dari toll Juru tu take the next exit, Bukit Tambun/Batu Kawan.  The Ridge ni further up from Stadium Batu Kawan & Bandar Cassia.  If u reach both landmarks, tak payah kona-kona dah...teruus je..it will lead u to jeti..and the The Ridge just beside jeti tu.
Jom tengok gambar.





 Kat sini ada restoran kita bole makan-makan, minum-minum.


My niece and nephews.


Myself, Izuan & Papa.


Makan ice-cream sambil tengok sunset.


No comments: