Friday 21 September 2007

Last day kat WSD

Hari ni last day kat WSD. Gonna miss this office and my working place. For 6 years I’ve been working here…I mean at WSD, byk gakla kenangan kat sini. Kena naik 2 train kalau dtg WSD, Komuter & Lrt..mahal plak tu. Total cost RM4.40 per day.

Makanan kat sini pun dah tak boleh nak jumpa kat 1 Sentral..mcm kalau breakfast, I & oya mesti pegi kedai Min..pekena roti canai ka, roti telur ka, nasi lemak ka, dah tu paling special is Nescafe Ice…ala2 Starbucks gituu…tp murah and sedap. Sambil makan tu..sempat lagi silau2 jejaka2 kat situ…pehtu talk about it. Oya…no more handsome lawyer :-) Hari jumaat plak kedai Min ada Nasi Bryani..minum dgn Air Asam Boi…pergghhh…sedapnya!!! Akla plak, I know she gonna miss her Nescafe Ice Vanilla …betul tak? Tu cerita about breakfast. Ni nk cerita about lunch plak. Gonna miss Mak Cik Nasi Ayam, Nasi Goreng Kunyit, Kedai Mak Usu & Food court kat Maju Junction. Kalau rajin nak cross main road kat MJ tu..kami makanla kat food court sana…kalau malas…dekat2 ajela. Kalau rasa2 nak makan Nando’s either kat The Mall or Sogo. Kalau shopping plak, MJ, Sogo, The Mall..very near. Walking distance aje. Tp The Mall tu kena naik taxi…but still near to WSD.

Our tailor pun kat Medan Mara..walking distance jugak. Lepas ni jauhla nak menapak ke EsDilla tu kawan-kawan :-) Tp tak pe, kalau kawan-kawan nak tempah baju, u guys can always pass to me the material (provided u guys kena bgtau fesyen apa nak tau), I can go there on weekend, tu pun kalau I nak tempah baju or ambil..bolehla sekali harung :-)

Everything packed!!! Waiting for the mover to take all our boxes to our new office. By 4.30pm they came and took all the boxes. Harap sangat janganla ada yang hilang. Snap a few pics here and there. I bought my chair for only RM5.00!!! Heh..heh…heh..cheap huh!! By 5.15pm we left WSD for good. Sedey jugakla..well, tak sabar jugak nak pegi office baru nih. Akla helped me to push the chair and carry some of things to my car. Thanks Akla for your help!!! Later boleh tolong lagi ek :-)



No comments: