Thursday 13 September 2007

Tagged

Tagged by Ziez, about 4 things pulak, anyway, here we go:

4 things that scare me:

Being alone
Live without love
I takut ular, stay away from me...
Interview, .. sangatla dap dip dup... siap berpeluh bagai lagi, ish...


4 people who make me laugh:

Sesiapa saje yang buat lawak berkesan
My brothers (Naim/Syamil)
My closest friends
Citer cartoon yang lawak, like spongeBob...


4 things i love:

Dapat shopping sakan tanpa memikirkan harga..main beli ajer…end up sendiri mau ingatla.
Dapat hang out/holidays dengan my gurls friends.
Duduk kat rumah especially kat kampong
Sleep


4 things i hate:

Lambat / Tak punctual!!
People disturbing me, while I’m doing my work
Dah ambil barang kita, pehtu tak reti letak balik
Selfish / rude people


4 things i dont understand:

The feeling of jealousy
Malas nak berusaha sendiri, harap kat orang saja
Tax
..........


4 things on my desk:

Desk top
Handphone
Telephone
Calendar


4 things i'm doing right now:

Siapkan mendalah ni la, dari semalam buat tau...
Bukak email2 penting pehtu forward kat kawan-kawan
Memikirkan apa plak nak taip lepas nieDengar lagu – Anuar Zain (Lelaki Ini)


4 things i want to do before i die:

Merasai nikmat dunia iaitu kahwin pastu ada anak2, haha
Pergi ke mekah mengerjakan haji or umrah bawa parents sekali
Cuti2 malaysia atau luar negeri
Make him convince with my love


4 simple things to describe my personality:

Garang tapi hati ku lembut, eceh...
Simple
Secretive
Lack of confidence


4 things i can't do:

Berenang
Buat masa ini, I tak boleh shopping tanpa melihat price tag,
Read what’s in your mind
Keluar rumah without permission my PAPA



Yes, dah siap dah Ziez... punyelah dok pikir pasal diri sendiri nie, haihhhhhhhh... ingat sonang ke??? susah beb...

No comments: