Monday 16 November 2009

What A Weekend..:)


Rain in the morning...it just feels good. It's like a day dream come true, especially on a Saturday & Sunday morning.


Its quite a busy weekend for me. Dating dengan Papa to Bak’s Tailor. Hantar baju melayu yang ntah yang keberapa helai untuk tahun 2008 & 2009 ni. Sempat beli kain sampin Songket lagi tu…”sigh”. Its really nice…memang cantikla…memang patut pun Papa beli. He’s a sampin collector. Ni betul-betul nak sambut raya haji tahun ni. Then, saya singgah ke K.Dilla hantar baju saya yang ke berapa pun tak tahula for 2009 ni..:) Mcm dah banyak baju saya tempah kt K.Dilla tu. We had our lunch at KLCC, kt Madam Kwan. Kesian kt Papa dah lama katanya tak ke KLCC, well, saya dengan hati yang berbunga ria ke KLCC lunch kt sana. Lepas makan pusing-pusing, then terus balik.


On Sunday morning pulak, we went to IKEA. Last week, dapat catalogue baru for Winter Holidays promotions. Shopping kt IKEA, beli barang-barang nak bawa balik kampung untuk Raya Haji. Bukan untuk balik kampung saje, tapi untuk rumah jugak. Tahun ni kami buat Qorban seekor lembu dan nak buat kenduri doa selamat, kenduri arwah & kenduri kesyukuran.


Barang-barang yang diborong –


1) Kram / Lyligt – Paper Napkins
2) Fantastisk – Napkin holder
3) Tindra - Scented candles (cherry & apple)
4) Rotera – Lantern for tealight
5) Mjonas – Lantern with a block candle
6) Volym – Steel vacuum flask
7) Vanlig – Jug
8) Soft toys for Amir Hakimi.





2 comments:

suriani said...

sakan berjalan dan membeli-belah ye?

Syiera said...

hi umi ameer

Yes, hari tu memang sakan. Tak cukup 2 hari tu..rasa nak sambung lagi ke hari ni..:) Tapi apa kan daya, kena keje daa..:D