Thursday 8 May 2014

Mini celebrations


Salam to all my dear friends and family

Dah lama sangat tak update blog saya nih.  Banyak perkara perkara berlaku dalam hidup seharian saya hingga bulan Mei.  InsyaAllah...saya akan cuba update serba sedikit event that had happen to me, to my family and to my friends.  

Sabaq sat naaaa......

Meh la saya cerita mengenai my 4 series birthday...muaahahahaha 4 series okey!! Super new number to me in my life..:P


Thank you so much for the mini surprise tak sangka terkejut terkulat-kulat terpinga-pinga birthday celebrations.  Lain kali buat lagi naaa...buat bagi suspend lagi...hahaha.  Thanks you guys!! Really made my day!!


Dapat hadiah!! 


Thanks for the lovely gift!!! 


Thanks to Amie too...orang kuat yang secara senyap sunyi sepi mengatur plan birthday ni..:) :D



Banyaknya saya makan....jangan terpedaya yeaa....ni hanyala sekadar bergambar....the rest kami makan sama-sama..:)


My cute mini birthday cake from Harrods!


Alhamdulillah syurkur dengan nikmat yang Allah SWT limpahkan selama ini.  Terima kasih Allah kerana panjangkan umur dan diberi kesihatan yang sempurna untuk meneruskan hidup dan beribadat kepada-MU.

Terima kasih kepada semua yang wish panjang umur dan murah rezeki tak kiralaa dalam FB ke..whatsapp ke..sms ke..call ke.  Heh…heh…heh..

Sebenarnya saya suka sesangat birthday tahun ni sebab banyak hadiah..:)  Rasa disayangi dan terharu rasanya..:) 


No comments: