Monday 27 July 2009

Ceta magik di alam fantasi..:)

25/7/098

Sabtu lepas, saya tengok wayang dengan Azimah & Eza kt MidValley...Harry Potterla apa lagi. Show is at 11am. Agak rushing jugakla kalau tengok show pagi-pagi nih. Seawal 6.3am saya dah bangun, bersiap apa-apa yang patut untuk Papa & Mama. Pegi pasar, kemas rumah, siapkan branch walaupun hanya gulai ayam & sayur taugeh masak kicap..huhuhuhu. Nasi sure expressla masak dalam rise cooker…:)

Selesai bab rumah.

Saya bagitau kat Eza yg I’ll be there a bit late. Driftla saya ke MidValley tu..:P Sebenarnya, saya tak suka kalau tengok wayang or shopping or jalan-jalan kt MidValley ni…SEMAK!! Parking susah, banyak sangat zonenya dah nak mencari parking 1 hal, hari tu nak mencari GSC 1 hal, jenuh tanya orang GSC kat mana. Dahla sampai lambat...what to do...hal rumahtangga harus diuruskan dulu...baru boleh keluar.

Sebab tula saya suka tengok kat Cineleisure or OU..amatlah selesa dan tenangnya. Lagi 1 dekat dengan rumah saya dan tak sesak.

Cerita HP kali ni agak suram, suam-suam kukula..tak gempak mcm yang previous HP, banyak bercakap dari beraksi. Saya rasa, macam ada something missing, something wrong somewhere. Less graphic, less music, new professor macam tak effective wataknya, even malfoy tu..awatla macam dumb dumb aje…isshh!! Ntah lerr..:(

Kalau nak diikutkan, the 1st sampai 5th movie was awesome…interesting. Kali ni..heemm..ntahla gi la tengok sendiri.

Our next movie si Ghost of Girlfriends Past. Kali ni Azimah & Eza nak tengok kat Cineleisure..
YESSSSS!!!! :) :D

No comments: