Monday 13 July 2009

Weekends

Semalam saya pegi The Curve. Actually plan nak jumpa dengan Intan kat sana. Endup we met at Starbucks Ikano..lepas tu depa nak pegi IKEA nak beli rak apa ntah..:) :D Lepas dah selesai urusan dgn Intan, saya ke The Curve...shopping a few things, bestla shopping time sale ni..:P

Ni gambar kami -


Ohhh yeaa...saya dah ada toy baru. Kalau nak diikutkan benda ni bukan sesuatu yang 'amat' diperlukan. Tapi, baru-baru ni fikiran saya bertukar pulak dan mendapat sokongan penuh dari Papa. Dia agree aje kalau saya nak beli laptop ni. Well, dengan pertolongan seseorang maka dengan ini saya dengan rasminya mempunyai HP Pavilion dv3000. Lepas ni, bolehla saya melebarkan sayap saya ke merata website, upload movie yg best-best, create an online business ke dan mengupdate FB, Friendster, Twitter yang boleh dikatakan telah lama berkubur. Buat sementara ini saya masih menggunakan khidmat EZ.net/1315. Streamyx is on the way...dalam 2 3 hari masukla tu.

Papa juga nak belajar cara guna laptop ni. Tp, kalau nak mengajar Papa ni...kita memerlukan semangat kesabaran tahab 'max'!! Kalau tak sabar janganla jadi 'cikgu ajar laptop' :)



8 comments:

zie said...

ira...congrats.....dah ada lappy....leh la malam-malam kita onlien berborak nanti.....

suriani said...

bestnyer... akak tumpang gumbira ira.. semoga terus berhubung di line... chewahhhh

Syiera said...

Hi Ziez,

Thanks!! Boleh..boleh..nak tgk Aisya live through webcam..:)

Syiera said...

Hi umi ameer

Hehehe...bolehla sesama berhubung selalu 24/7 :)

ms oy@ said...

wah wah...
boleh buat date chat...
yeay!!

Iza said...

wah iera...laptop baruuuu...so rajin2 la menghapdet blog selalu pas nie ek...no xcuse..hehe...

Syiera said...

Hi ms oy@

Yess...boleh aje nak date hari2..:)

Syiera said...

Hi iza

Tula..laptop baru..semangat mgupdate pun kena berkobar2 jugak..sbb dah baruu..heh..heh..heh..:)