Thursday 27 November 2008

Hal baju..

Semalam saya iron baju lain, tapi pagi ni saya pakai baju lain.

Malam tadi iron baju yang satu ni tak berapa nampak sangat crumplenya. Tup..tup..pagi tadi tengok baju tu, masyaAllah....banyaknya crumple tu...isshh..tak sukala baju yang banyak crumple-crumple nih.

Last nite masa saya gosok baju tu OK aje, pagi tadi lain pulak jadiknya....ada 'orang' pakai ke..[Jangan Uuuuuuuuuuuu...I duduk sorang-sorang ni] :P :P Nasibla saya terjaga pkl 6.00am. Semalam saya bangun terlewat...pukul 6.30am baru terjaga....penat punya pasal. Sampai office pun lambat jugakla.

Pagi tadi, carila baju lain dalam almari, last-last pakai baju yang dry clean ajerla....tak sempat dah nak iron baju nih, sebab 6.45am dah kena keluar rumah, nanti lambat pula sampai UH. Kena matching dengan tudung pula baju tu..well, tudung tak payah iron sebab tudung OK..:)

1 comment:

Anonymous said...

suka post nie iera..sama la kita..hahaha...kalau dah namanya pun pempuan kan....