Tuesday 20 March 2007

Hang-OUT

Went to watch Mukhsin movie with my nieces. Muksin, satu lagi filem dari Yasmin Ahmad best la jugak. Yang paling I suka tengok part si Orked kena pukul olok2 ngan mak dia. Heh..heh…heh…both of them naughty & sporting to each other. Tapi tak rugi pegi tengok citer nih. Yang paling penting I suka lagu keroncong nyanyian Adibah Noor tuh dan lagu French, Ne me quitte pas. I minat betul dgn Adibah Noor. My nieces siap ajak nak tengok sekali lagi. Ambooi..lebey plak..i told them, don't worry Hari Raya ni...sure keluar Astro...so tunggu ajela. So they smile...heh..heh..heh..fahamla tu my explanation.
Suppose to go to Sunway Lagoon on that day, but it was raining heavily. Then, we change plans just to hang-out together. We went to OU, had lunch at Kenny Rogers, do some shoppings, bought a few cloths for them, for my dad, my mum and myself as well. Fatihah birthday's is in April..so i beli siap-siap present for her..senang aje suruh dia pilih nak apa and auntie will pay for it. Ha..ha...ha...ha...auntie tgh kayap nih..huhuhuhu. Perangai depa ni tak boleh nak beli 1..kena beli 2..kalau tak nanti bergaduh. Sowang pandang North...sowang pandang South. Aaaii...nak buat macamana...layan ajela. So, she choose a purse. Not that expensive..bolehla untuk budak darjah 6 nak bawa pergi sekolah or show off to her friends. Bought the same purse for Farzana as well but different color. It's from Lovely Lace shop. Beratus jugakla terbang on that day...tp for them i tak kisah sangat..coz i Love them.


At night the same day

Oya mms me, she just bought new Swatch watch, cost RM280.00. It's nice....she's a Swatch FAN. Semua jam dia brand Swatch!! She said that sampai kena belah credit card nak membayarnya. Dia dah lama aim for this watch....kalau dah berkenan must as well grap it, if not nanti kempunan. Hemm...betul jugak. To those yg got money...bolehla suka and terus grap. But those yg kurang mampu tp bekenan...heemmm....boleh amik gambar and paste kat blog ajela...heheheheh.

No comments: